Skip to content

⚫پیام تسلیت شهردار جهرم، درپی ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

نگاشته شده در تاریخ 13/03/1400
ساعت 02:44

✔به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس علیرضا نظری شهردار جهرم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، فرا رسیدن ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

✔️متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ خرداد روز ماتم درعزای والامردی است که در سایه تدبیرش هویت خویش را بازیافتیم و شاهد مهمترین حاصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه یعنی پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

امام خمینی(ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد .

ما اکنون در قبال تدبیر و فداکاری های آن پیر فرزانه ناتوانیم اما این روزها فرصت خوبی برای اندیشیدن به آرمان های والا و اندیشه های عمیق آن ابرمرد تاریخ معاصر اسلام است. ما امروز باید تلاش کنیم تا غبار فراموشی بر اندیشه های امام ننشیند و نسل جوان بیش از همه از این تفکرات روشن آگاهی یابند .

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید .

اینجانب، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران اسلامی بخصوص به شهروندان قدرشناس شهر جهرم، تسلیت و تعزیت عرض می کنم. بی تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه ای جبران ناپذیر بوده وخواهد بود.

علیرضا نظری جهرمی
شهردار جهرم