Skip to content

🔰اولین جلسه هیات امنای مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر جهرم برگزار شد.

نگاشته شده در تاریخ 07/10/1400
ساعت 10:20

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، اولین جلسه هیات امنای مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر جهرم در محل شهرداری جهرم برگزار گردید.

🔹در این جلسه حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر مدبر به عنوان ریاست هیات امنا، خواستار توجه خاص و تخصیص بودجه مناسب برای پژوهش‌های راهبردی شدند.

🔹ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه محوری مدیریت شهری افزودند: جهرم نیازمند یک چشم انداز می‌باشد تا مردم بدانند مدیران برای توسعه شهرداری دارای برنامه هستند.

🔸مهندس اسدی شهردار جهرم ضمن تشریح فعالیت های شهرداری جهرم، پژوهش‌را حلقه گمشده مدیریت شهری دانست و گفت: برنامه محوری باید به گونه ای باشد تا مدیران بعدی نتوانند اهمال سلیقه شخصی کنند و به راحتی برنامه‌ها را کنار بگذارند.

🔸شهردار جهرم بیان کرد: برنامه های تدوینی باید دارای ضمانت اجرا باشد و ما خوشحالیم مرکز پژوهش‌ها به عنوان یک بازوی مشورتی در ارائه نظرات کارشناسی قابل دسترس است.

🔹دکتر مصطفی سامانی با اهمیت خواندن پژوهش و اینکه توجه به پژوهش می تواند عام توسعه پایدار باشد خواستار همکاری بیش از پیش مدیران شهری شد.

🔹این عضو هیات امنا عنوان کرد: مرکز دارای ظرفیت بالایی است و آمادگی لازم برای کمک فکری به سایر دستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکلات را دارد.

🔸دکتر شاکری ریاست مرکز پژوهش‌‌های شورای اسلامی شهر جهرم: مدیریت شهری از دو مشکل عمده رنج می برد و هر دو هم قابل درمان است. یکی؛ عدم وجود برنامه ریزی و برنامه محوری است و در این راستا بایستی به سمت تدوین برنامه و چشم انداز کاربردی پیش رفت و دومین مشکل مدیریت شهری؛ عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری است.

🔹مهندس مجتبی رحمانیان عضو شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب درباره یافتن راه حل علمی برای همه مشکلات کشور توسط نخبگان از جمله معضل ترافیک، بر استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان خوش فکر در حوزه های مختلف مدیریت شهری تاکید نمود.

🔸دکتر محمد ابراهیم سمیع عضو هیات امنای مرکز پژوهش‌ها با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات شهری ارایه شده در شهرداری ها، پژوهش و اقدام در حوزه حاکمیت فناوری اطلاعات را امری لازم دانست.

🔸وی راه اندازی دریچه واحد ارایه خدمات شهری، استقرار نظام های کیفیت ارائه خدمات از راهکارهای شناخته شده و مجرب در دنیا با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان دانست.

🔹خانم دکتر تقوایی عضو هیات امنای مرکز پژوهش‌ها بیان داشت: امید آن داریم که با استفاده از همه ظرفیت ها و نیروهای متخصص، اتحاد و همدلی، کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلیقه ای به آن هدف متعالی که همان پیشرفت شایسته شهر با محوریت قانون و اخلاق است برسیم.

✔️همچنین در این جلسه اساسنامه مرکز پژوهش ها مورد تجزیه و تحلیل اعضای قرار گرفت و در پایان با اصلاحات جزئی مورد تایید و تصویب هیات امنا رسید.
━━━━━━━━━━━━
🔻اخبار خدماتی ، اجرایی ، فرهنگی شهرداری جهرم را از
سایت 👇
www.jahrom.ir
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality

واتس اپ👇
https://chat.whatsapp.com/E8mfD6HeIxCDc96NKskZzN