Skip to content

🔰بودجه سال ۱۴٠۱ شهرداری جهرم به مبلغ یکهزار و ششصد و هفتاد میلیارد ریال معادل ۱۶۷ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی رسید.

نگاشته شده در تاریخ 14/01/1401
ساعت 10:16

🔰بودجه سال ۱۴٠۱ شهرداری جهرم به مبلغ یکهزار و ششصد و هفتاد میلیارد ریال معادل ۱۶۷ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی رسید.

✔️دکتر سامانی سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم:
🔸بودجه پیشنهادی ١٧۵ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری جهرم که پیش از این توسط شهردار به صحن علنی شورای اسلامی ارائه شده بود، پس از بحث و بررسی در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی و نیز با برگزاری جلسات تخصصی مشترک با حضور شهردار، معاونین و روسای سازمان ها و کارشناسان واحد های مختلف، سرانجام با ١۶٧ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی رسید.

🔹از بودجه مصوب، میزان ۹۷٠ میلیارد ریال هزینه های عمرانی، ۶۶۵ میلیارد ریال هزینه های جاری و ۳۵ میلیارد ریال جهت پرداخت بدهی پیش بینی شده است.

🔸در هزینه های عمرانی حوزه فنی با ۲۵۴ میلیارد ریال، حوزه فضای سبز با ۲۲۴ میلیارد ریال و حوزه خدمات با ۱۸۳ میلیارد ریال بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

🔹هم چنین برای حوزه ترافیک ۸۲.۵ میلیارد ریال و جهت تملک اراضی ۸٠ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

🔸برای بودجه فرهنگی و ورزشی شهرداری جهرم نیز ۳۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

🔹هم چنین سهم سازمان آتش نشانی ۱۷.۵ میلیارد ریال و سهم سازمان حمل و نقل ۱۷ میلیارد ریال می باشد.

🔸سایر مواردی که در بودجه عمرانی پیش بینی شده و ۷۷ میلیارد ریال به آن ها اختصاص یافته است شامل ممیزی املاک، تهیه برنامه پنج ساله و تکمیل ساختمان های مرتبط با شهرداری است.

🔹لازم به ذکر است بودجه شهرداری جهرم در تاریخ ١۴٠٠/١٢/٢٨ به تصویب شورای اسلامی و در تاریخ ١۴٠١/٠١/٠٩ به تایید فرمانداری ویژه رسیده و برای ادامه فرایند اداری به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است‌.