Skip to content

🔹️دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با شهردار جهرم بعنوان فرمانده میدان، حادثه انفجار منازل مسکونی

نگاشته شده در تاریخ 08/02/1400
ساعت 04:32

🔸️به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، با مهندس نظری شهردار جهرم دیدار بعمل آورد.

🔹️مهندس شفیعیان در این دیدار، ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه شهرداری جهرم جهت امداد رسانی، آوار برداری و کنترل وضعیت بیان کرد: مجموعه شهرداری جهرم در راس آن مهندس نظری جهرمی، شهردار جهرم به عنوان فرمانده میدان، توانستند در سریعترین زمان ممکن عملیات امداد رسانی و آوار برداری را به پایان برسانند که جای تقدیر و تشکر دارد.

🔸️معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه تلاش‌های نیروهای آتش نشانی در حادثه دیروز از همان دقایق ابتدایی انفجار بسیار موثر بود افزود: مهمترین رکن امداد رسانی و آوار برداری دقت و سرعت می‌باشد که خوشبختانه نیروهای امدادی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم با تخصص بالا و دقت و سرعت عمل زیاد این عملیات را انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

🔹️همچنین در پایان این جلسه مهندس نظری شهردار جهرم ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و آرزوی بهبودی برای آسیب دیدگان، امداد رسانی مجموعه شهرداری را جزء وظیفه شرعی و ذاتی و قانونی مجموعه شهرداری دانست و گفت: مجموعه شهرداری جهرم در همه حال بدنبال ایجاد شرایط مناسب برای شهروندان است و همچنین در زمان بوجود آمدن بحران همیشه جهت امداد رسانی و گذر از بحران پیش قدم خواهد شد.