Skip to content

🚒مهار دو آتش سوزی در طبقات مجتمع های مسکونی خیابان قدس و بلوار معلم در بیست و چهار ساعت گذشته

نگاشته شده در تاریخ 21/11/1399
ساعت 05:43

🔹️به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، در ساعت ۳:۱۷ بامداد دیروز طی تماسی با ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم مبنی بر آتش‌سوزی در یک واحد آپارتمانی در طبقه دوم واقع در خیابان قدس، ستادفرماندهی بلافاصله اکیپی از ایستگاه شماره دو و سه به محل اعزام نمود.

🔻با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، دود سمی ناشی از این حریق در حال سرایت به سایر قسمتهای این مجتمع بود که این اتفاق منجر به محبوسی چهار خانواده از ساکنان در طبقات بالایی این آپارتمان شده بود، بلافاصله آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه اول ضمن نجات ساکنان، چهار خانواده  را به مکان دیگری منتقل کرده و گروه دوم نیز همزمان اقدام به مهار کامل آتش سوزی این منزل مسکونی کردند.

🔹️خوشبختانه در این آتش سوزی به ساکنان آسیبی وارد نشد و علت وقوع این آتش سوزی، توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

🔸️همچنین مهار آتش سوزی در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی (بلوار معلم) با اطلاع رسانی آتش سوزی در طبقه ی پنجم آپارتمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۱:۰۵ دقیقه روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ,بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۲ و ۱ به ابتدای میدان معلم اعزام شدند .آتش نشانان با حضور در محل حادثه با استفاده از تجهیزات انفرادی و هیدرولیک اقدام به باز نمودن درب و اطفا آتش سوزی پرداختند.

✔با اقدام به موقع و سریع آتش نشانان از سرایت آتش به نقاط مجاور جلوگیری و در محل حادثه به کسی آسیبی نرسید.