Skip to content

برخورد قاطع و قانونی با متخلفان ساخت و ساز در جهرم

نگاشته شده در تاریخ 09/05/1399
ساعت 05:23

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم مهندس نظری شهردار جهرم با اشاره به تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: نظارت و برخورد با متخلفان گامی مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است‌.

🔸مهندس نظری در ادامه گفت:مالک یک ساختمان بدون رعایت حقوق شهروندی، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز به صورت شبانه کرده بود که بنا به درخواست مردم و با توجه به اخطارهای مکرر شهرداری نسبت به رفع تخلف و توجه نکردن مالک به این موضوع، واحد امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری جهرم با اخذ حکم قضایی و همراهى نیروی انتظامی، نسبت به رفع تخلف غیرمجاز اقدام کردند.

🔸شهردار گفت:هرگونه عملیات ساختمانی در شهر جهرم باید براساس ضوابط شهرسازی و اصول فنی و مهندسی رعایت حقوق شهروندی انجام شود، در غیر اینصورت با متخلفین برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

🔹ایشان ضمن بیان این مطلب که ارائه مطلوب خدمات شهری از سوی شهرداری ها بدون همکاری و حمایت شهروندان امکان پذیر نخواهد بود تصریح کرد شهروندان می توانند از طریق ارتباط با سامانه جامع۱۳۷ یا شماره گیری تلفن ۵۴۲۳۴۷۷۰ و داخلی ۱۶۱ واحد امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری نسبت به ارائه گزارشات و شکایات خود اقدام نمایند.

🔷شهردار جهرم از همکاری صمیمانه دادستان محترم همچنین فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان جهرم که شهرداری را در برقراری نظم و انضباط شهری یاری می نمایند تقدیر و تشکر بعمل اورد
__