Skip to content

جلسه هماهنگی رفع مشکلات منطقه غار سنگ اشکن

نگاشته شده در تاریخ 05/12/1397
ساعت 10:48
در دسته (های) اخبار

جلسه هماهنگی رفع مشکلات منطقه غار سنگ اشکن با حضور نماینده ولی فقیه  و امام جمعه جهرم حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدبر ، اعضا محترم شورای اسلامی شهر جهرم ، شهردار جهرم و انجمن دوستداران غار سنگ اشکن در محل غار سنگ اشکن برگزار گردید.

امام جمعه جهرم ضمن تشکر و تقدیر از انجکن دوستداران غار سنگ اشکن بر حفظ و نگهداری این اثر تاریخی و آماده سازی محوطه برای همشهریان و مسافران تاکید داشتند.

در قسمت دیگر از این جلسه دکتر شاکری ریاست محترم شورای اسلامی شهر جهرم توضیحات کاملی در خصوص کارهای انجام شده در خصوص این اثر تاریخی بیان کردند : شهرداری جهرم و شورای اسلامی تمام تلاش خود را در خصوص آماده سازی پارک موجود در محل غارسنگ اشکن و نمازخانه ،سرویس بهداشتی و همینطور آماده سازی محوطه جهت نوروز را سریعا در دستور کار قرارداده است و در آینده نزدیک عملیات عمرانی آغاز خواهد شد.

همینطور مهندس نظری شهردار جهرم با در نظر گرفتن پتانسیل شهرداری برای خدمات هر چه بهتر به شهروندان و همینطور مسافرانی که در ایام نوروز وارد جهرم میشوند بیان نمود : شهرداری جهرم در خصوص تنظیف و نورپردازی غارسنگ اشکن تمام تلاش خود را خواهد کرد که به بهترین نحو انجام پذیرد همینطور سنگ هایی که در مسیر و بیرون غار قرار دارد با استفاده از ماشین آلات موتوری جا به جا خواهند شد.

شهردار جهرم در ادامه بیان نمودند : شهرداری جهرم با توجه به قدمت غار سنگ اشکن و تمدن منحصر به فردی که در خود جای داده است باعث شده همه ی مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را برای آماده سازی هرچه بهتر این مکان مهم بکار ببندند تا در ایام نوروز میزبان میهمانان و همشهریان عزیز در این مکان باشیم.

در ادامه این جلسه مسئولین محترم به بازدید از غارسنگ اشکن و قلعه تاریخی نزدیک غار پرداختند.