Skip to content

دیدار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم

نگاشته شده در تاریخ 24/02/1399
ساعت 14:54
در دسته (های) اخبار

🔹️به گزارش روابط‌عمومی شهرداری جهرم، محسن عشایری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم به همراه جمعی از آتش نشانان به دیدار اعضا هلال احمر شهرستان جهرم رفتند.

🔸️عشایری در این بازدید با اشاره به تعهدات این دو مجموعه در خصوص امداد و نجات، گفت: تعامل و تفاهم بین مجموعه آتش نشانی و هلال احمر باعث پیشرفت و بهبود عملیات‌های امداد و نجات خواهد شد و این هماهنگی و همسویی منجر به ایمنی بیشتر شهر و شهرستان است.

🔹️وی اضافه کرد: خوشبختانه در جهرم ، هر دو مجموعه نسبت به یکدیگر دیدگاهی مثبت و سازنده دارند و این مسئله در کیفیت خدمات‌دهی به شهروندان اثرگذار است.

🔸️در ادامه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم نیز ضمن تبریک روز و هفته هلال احمر و صلیب سرخ به رئیس و کارکنان هلال احمر شهرستان جهرم، اظهار کرد: ما در مجموعه آتش نشانی خواهان امضای تفاهم نامه‌ایی هستیم که در طول سالهای آتی همکاری و هم‌افزایی دو مجموعه تقویت شود و مانورهای مشترکی جهت پیشرفت هر دو مجموعه انجام دهیم.

🔹️محسن عشایری تقویت هر کدام از دو مجموعه را مقوم مجموعه دیگر دانست و گفت: اگر سازمان آتش‌نشانی و هلال احمر قوی باشند؛ کیفیت و سرعت خدمات امداد و نجات و ایمنی به مردم بهتر و بیشتر خواهد شد که این مسئله بسیار ارزشمند است.

🔸️در پایان این دیدار، اعضای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم با حضور در اتاق‌های پرسنل هلال احمر ضمن تبریک روز هلال احمر، با اهدای گل از آنها تقدیر کردند.