Skip to content

♨️دیدار آتش نشانان شهرداری جهرم با حجة الاسلام والمسلمين مدبر امام جمعه جهرم

نگاشته شده در تاریخ 13/07/1399
ساعت 05:19

🔹️به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري جهرم، مهندس عشایری مديرعامل سازمان، به همراه جمعی از پرسنل آتش نشاني جهرم با دکتر مدبر امام جمعه جهرم ديدار نمودند.

🔸️در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر ضمن تبریک مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ايمني ضمن اشاره به شهدای آتش نشان و عظمت ایشان، آیاتی از کلام الله مجید را قرائت و تصریح نمودند: امداد رسانی و نجات مردم از آتش باعث بخشش گناهان و نگاه ویژهء خداوند میشود.

🔹️دکتر مدبر در جمع آتش نشانان سخنانی راهبردی عنوان نمودند که اگر شاخص رضایت خداوند متعال باشد توفیقاتی خارج از تصور حاصل خواهد شد.

🔸️حجة الاسلام والمسلمین مدبر با عنوان اینکه عِده و عُده هردو لازمهء انجام کارهاست گفت: عِده فراهم است و نیاز به فراهم کردن عُده میباشد و تاکید کردند: در خصوص امداد رسانی به ساختمان های بلند مرتبه میبایست در شرایط کنونی به تکمیل تجهیزات سازمان توجه ویژه ای شود.

🔹️ایشان در پایان به اهمیت سختی کار آتش نشانان در شرایط فعلی پرداختند و از زحماتشان تشکر کردند.

🔸️همچنین در ادامه مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم ضمن خرسندي از اين ملاقات و تشكر از امام جمعهء محترم که وقتشان را در اختيار آتش نشانان قرار دادند، گزارشی از شرح وظایف و مأموریت ها، همچنین مشکلات و کمبودهای موجود با توجه به گسترش شهری و ساختمان های پر تراکم، ارائه نمود و تصریح کرد: تأمین برخی تجهیزات از بودجهء فعلی شهرداری و سازمان خارج است و با همگرایی درخواست همگی مسئولین محقق خواهد شد.

🔹️عشایری با اشاره به مختصری از آمار حریق و حوادث گفت: سازمان در اوج آمادگی در خدمت رسانی است و اهمیت نقش سازمان آتش نشانی را در اکثریت حوادث شهری یادآور شد.

🔸️وی همچنین از لطف دکتر مدبر هنگام بحران هایی مثل سیل و … که تلاش آتش نشانان را رصد میکنند و شخصا در کنار پرسنل خدوم آتش نشانی حاضر میشوند تقدیر نمود.

✏ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم