Skip to content

♨️شهردار جهرم: ورود به تمامی پارک‌های سطح شهر جهرم ممنوع می‌باشد.

نگاشته شده در تاریخ 11/01/1400
ساعت 00:06

🔹️به گزارش روابط‌عمومی شهرداری جهرم، علیرضا نظری شهردار جهرم اظهار داشت: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شهر جهرم و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی تمامی پارک‌های سطح شهر مسدود و اجازه ورود به این پارک‌ها به هیچکس داده نخواهد شد.

🔸️وی افزود: هدف اصلی از این کار، قطع زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا است و از همه مردم جهرم تقاضامندم تا بخاطر حفظ جان خود و خانواده‌هایشان هم که شده در روز طبیعت در خانه بمانند .

🔹️ علیرضا نظری با اشاره به توزیع واکسن کرونا در سال جاری، خواستار همکاری شهروندان در راستای مصوبه‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا شد و گفت: اگر شهروندان فهیم جهرمی با ستاد مبارزه با بیماری کرونا همراه باشند و مصوبات را جدی بگیرند بدون شک در سال آینده می‌توانند با سلامت کامل در کنار خانواده خود روزهای خوبی را سپری کنند.

🔸️شهردار جهرم گفت: این تصمیم برای مبارزه با کرونا ضروری است و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم تا حد ممکن از ورود همشهریان به پارک‌ها ممانعت خواهند کرد؛ لذا از تجمع در وروری پارک‌ها خودداری کنید.

✔شهردار جهرم در پایان مجددا با تاکید به خطرناک بودن وضعیت موجود خواستار همکاری شهروندان و عدم حضور آنها در ورودی پارک‌های سطح شهر شد.