Skip to content

♨️مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم: در سال نود و نه بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال هزینه فضای سبز و پارک ها شده است.

نگاشته شده در تاریخ 16/12/1399
ساعت 01:38

🔹️به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس علیرضا امتحانی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم از هزینه کرد ۷۶ میلیارد ریالی شهرداری جهرم در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز، خرید نهال و تجهیز پارک های سطح شهر جهرم در سال ۹۹ خبر داد.

🔸️علیرضا امتحانی با اشاره به مشکلات کم آبی شهر جهرم گفت: با توجه به خشک شدن برخی از چاه های آب، تمام تلاش خود را در راستای حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز شهر جهرم انجام دادیم که هزینه حفظ و نگهداری فضای سبز در سه منطقه جهرم نزدیک به ۵۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده است.

🔹️وی در ادامه در خصوص تجهیز پارک های سطح شهر جهرم افزود: با دستور مستقیم مهندس نظری شهردار جهرم، نزدیک به دو میلیاد ریال هزینه خرید وسایل بازی کودکان، مبلمان شهری، کف پوش و بتن ریزی کف در پارک‌های سطح شهر در سال ۹۹ شده است.

🔸️مهندس امتحانی با اشاره به خرید سالانه نهال و گل های فصلی ادامه داد: هزینه کرد بابت خرید نهال، نشاء گل فصلی و گل گلدانی تابستانه و زمستانه در سال ۹۹ به مبلغ ۵.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده است.

🔹️وی در پایان خواستار همکاری‌ و مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و همچنین سیمای شهری شد.