Skip to content

🔶رزمایش مقتدرانه ۱۲ هزار نفری جهادگران استان فارس-شهرستان جهرم با حضور اعضا شورای اسلامی شهر جهرم و کارکنان شهرداری جهرم

نگاشته شده در تاریخ 01/09/1400
ساعت 13:47

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، اعضای شورای اسلامی شهر جهرم و کارکنان شهرداری جهرم در رزمایش مقتدرانه ۱۲ هزارنفری جهادگران استان فارس در جهرم حضور یافتند.

✔️مهندس اوسط جهرمی رئیس شورای اسلامی شهر جهرم که مسئولیت گروه جهادی راسخون را نیز بر عهده دارند، در این مراسم بیان کردند :

🔹تحقق آرمان های انقلاب اسلامی مهم ترین دغدغه جهادگران در سال های اخیر بوده است

🔸گروه های جهادی با حضور فعال در عرصه ی جهاد با مبنا قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی عاشقانه در مسیر ریشه کن کردن محرومیت در مناطق کم برخوردار و محروم حرکت می کنند.

🔹با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ عمومی حرکت های جهادی به ویژه در میان نسل جوان، باید تلاش نمود تا چنین حرکت هایی در جامعه فراگیر شود. در همین راستا انتظار می رود تمام دستگاه های اجرایی در تحقق فرمان ٩ ماده‌ای رهبر عزیزمان نهایت تلاش خود را به کار برند تا به این مهم جامه عمل پوشانده شود.

🔸در سال های اخیر با استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه ها سعی بر آن شده است تا با روش های جدید علمی و پژوهشی مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم ریشه‌یابی شود تا گروه های جهادی بتوانند با تسلط بر شرایط بهترین خدمات را ارائه دهند.

🔹امروز با همت جهادگران، حرکت های جهادی تنها به فعالیت های عمرانی از قبیل ساخت یا بهسازی منازل در مناطق روستایی و حاشیه نشین محدود نشده بلکه تلاش بر آن شده است تا در کنار فعالیت های عمرانی، خدمات دیگری هم چون برنامه های فرهنگی، مذهبی، آموزشی، برگزاری کارگاه های آموزش خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز برگزار گردد.

🔸به انصاف باید به این مهم اشاره کرد که اوج تمامی این فعالیت‌ها از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا به نمایش درآمد، این بار هسته‌های گروه‌های جهادی در سراسر کشور و در تک تک محلات فعال شدند. از تامین کادر درمان و کادر خدماتی بیمارستان‌ها تا تولید ملزومات پزشکی تا اقدامات پژوهشی و علمی. اقداماتی که منجر به پیوستن اقشار مختلف مردم و عمومی شدن گفتمان حرکت‌های جهادی شد؛ و اوج این بروز و ظهور را می‌توان در رزمایش کمک مؤمنانه مشاهده کرد.

━━━━━━━━━━━━
🔻اخبار خدماتی ، اجرایی ، فرهنگی شهرداری جهرم را از
سایت 👇
www.jahrom.ir
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality

واتس اپ👇
https://chat.whatsapp.com/E8mfD6HeIxCDc96NKskZzN