Skip to content

🔶️رئیس شورای اسلامی شهر جهرم طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

نگاشته شده در تاریخ 19/05/1399
ساعت 03:44

🔹️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر جهرم علی اکبر دهقانیان رئیس شورا ی اسلامی شهر جهرم با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و اندیشه تبریک گفت.

🔻در این پیام آمده است؛خبرنگاری رسالتی است که با آگاهی سازی، افکار عمومی را در قضاوت سره و ناسره یاری می رساند و بی تردید دید جامعه را دگرگون می کند.

خبرنگاران و قلم نگاران، قاصدان و بذرافشانان صداقت، صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند. امروز، جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شهامت و آگاهی اهل زمان را افزون تر میکند.
روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار، محمود صارمی و تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی شهر عزیزمان دارالمومنین جهرم ، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در یاری رساندن به شهرداری جهرم در انجام رسالت های خود، قدرانی نموده و برای تمامی خبرنگاران متعهد، کوشا، سلامتی و توفیق پویشی آگاهانه و سرشار از صداقت و اخلاق را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.