Skip to content

شهردار جهرم: با قدرت و ظرفیت بالا، به دور از هر حاشیه پروژه‌های عمرانی را به سرانجام خواهیم رساند.

نگاشته شده در تاریخ 30/06/1399
ساعت 02:03

🔹️به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس علیرضا نظری با اشاره به ظرفیت بالای شهرداری در خصوص انجام پروژه های عمرانی ، از آسفالت اکثر معابر اصلی شهر جهرم در روزهای آتی خبرداد.

🔸️وی با اشاره به قرارداد شهرداری به سازمان شهرادریها و دهیاریهای استان فارس در خصوص آسفالت معابر اصلی شهر افزود: پس از کارشناسی فنی و تاییدیه معاونت فنی و شهرسازی در شهرداری تصمیم به اجرای آسفالت پلیمری گرفته شد که از مزایای فراوان نسبت به آسفالت معمولی بهره می‌برد.

🔹️شهردار جهرم با اشاره به افزایش طول عمر خط‌کشی و رنگ‌آمیزی و همینطور کم شدن استهلاک خودرو بر سطح آسفالت پلیمری گفت: از ویژگی‌های آسفالت پلیمری می‌توان به افزایش درجه عملکرد پی جی قیر، افزایش طول عمر و مقاومت در برابر شیار افتادگی، افزایش نقطه نرمی قیر و کاهش درجه نفوذ قیر طبق استانداردهای جهانی و … نام برد.

🔸️نظری در پایان با اشاره به تقسیم عادلانه آسفالت در شهر جهرم افزود: پس از سال‌ها روکش آسفالت معابر اصلی سطح شهر به صورت گسترده در حال انجام می‌باشد که تقاضا داریم دیگر دستگاه‌های خدمت رسان با توجه به هزینه بالای اجرای آسفالت، از هم اکنون خدمات زیربنایی خود را انجام دهند تا در آینده شاهد از بین رفتن آسفالت نباشیم، همچنین از اینکه شهروندان با شهرداری برای به پایان رساندن پروژه‌های عمرانی در محلات مختلف جهرم همراه هستند تشکر می‌نماییم.