Skip to content

دیدار سرپرست شهرداری جهرم و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با کارکنان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم

نگاشته شده در تاریخ 25/10/1401
ساعت 09:26

دیدار سرپرست شهرداری جهرم و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با کارکنان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم به همراه اعضای شورای اسلامی شهر جهرم بمناسبت هفته حمل و نقل با کارکنان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم دیدار کردند.

🔸مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم با اشاره به حمایت‌های شورای اسلامی شهر جهرم از مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته، تحقق پیشرفت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم را در ارائه خدمات به شهروندان جهرمی و همچنین ناوگان چند هزار نفری حمل و نقل سبک و سنگین، در برنامه‌محور بودن این سازمان دانست.

🔹همچنین مهندس اوسط ریاست شورای اسلامی شهر جهرم، از حمایت شورای اسلامی شهر از سازمان حمل و نقل شهرداری خبر داد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر جهرم از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری برای تحقق وعده خود مبنی بر تأمین و نوسازی ناوگان عمومی با کمک دولت حمایت می‌کنند.

🔸در ادامه مهندس مجتبی رحمانیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر جهرم از مصوبه‌های شورا با هدف تجهیز و اصلاح زیرساخت‌های ناوگان حمل و نقل خبر داد.

🔹در پایان مهندس مهدی سروش، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم با ارائه بیلان عملکرد شش ماهه سازمان از راه‌اندازی مرکز سامانه هوشمند کنترل ترافیک شهر جهرم خبر داد که خبرهای تکمیلی در این حوزه در زمان افتتاح این مرکز اطلاع رسانی خواهد شد.