Skip to content

رنگ‌آمیزی، نصب و جا به جایی المان‌های شهری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم

نگاشته شده در تاریخ 27/01/1402
ساعت 13:35

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم از رنگ‌آمیزی، نصب و جا به جایی المان‌های شهری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز در نقاط مختلف شهر جهرم خبر داد و گفت:

با توجه به نیاز شهر جهرم به المان‌های جدید، بازسازی و نوسازی المان‌های قدیمی و همچنین نیاز به جا به جایی برخی از المان‌ها با توجه به ویژگی آن المان برای ایجاد یک فضای زیبا، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم این اقدامات را در نقاط مختلف شهر جهرم انجام داد.

نصب المان کلبه چوبی در مجاورت پارک بزرگ شهر (پارک جنگلی)، که ایستگاهی زیبا برای عکس برداری شهروندان جهرمی و همچنین مسافرینی است که از جهرم گذر می‌کنند.

نصب تابلو المان سنگی غار سنگ‌شکن و پارک کوهسار که نمایانگر موقعیت جغرافیایی شهر جهرم و همچنین وجود بزرگترین غار دست ساز جهان در جهرم می‌باشد.

نصب المان ( الله ) در مجاورت میدان رحمت و گلزار شهدای رضوان و امامزاده فضل بن موسی (ع)، همچنین جا به جایی و رنگ آمیزی المان ( قران ) از چهار راه سپاه به مجاورت امامزاده فضل بن موسی (ع) که نشانگر دارالمومنین بودن شهر جهرم است.

بازسازی و رنگ آمیزی المان کلاه قرمزی در پارک چمران در مجاورت بازی کودکان و همچنین رنگ آمیزی المان های سطح شهر جهرم از دیگر پروژه هایی است که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است شهروندان فهیم و عزیز جهرمی بایستی در حفظ و نگهداری المان‌های موجود در شهر جهرم کوشا باشند.

گالری تصاویر: