Skip to content

شهرداری جهرم از هیچ اقدامی در راستای افزایش انگیزه و تقویت نشاط اجتماعی شهر و شهروندان دریغ نخواهد کرد

نگاشته شده در تاریخ 15/02/1402
ساعت 11:09

مهندس بهمنی، سرپرست شهرداری جهرم در گفتگو با روابط عمومی شهرداری جهرم با محوریت اجرای طرح زیبا سازی شهری و ارتقای روحیه شهروندان در راستای افزایش انگیزه و تقویت نشاط اجتماعی با تاکید بر زیباسازی و حفظ سیمای شهری توسط شهرداری افزود:

تاثیر سیما و منظر شهری بر روحیه شهروندان ارتباط مستقیم دارد و مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا با اجرای پروژه ها بتوانند محیطی آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم کنند تا اوقات فراغت را به بهترین نحو ممکن سپری کنند.

شهرداری جهرم از هیچ اقدامی در راستای افزایش انگیزه و تقویت نشاط اجتماعی شهر و شهروندان دریغ نخواهد کرد .

شهرداری جهرم نسبت به تهیه ونصب المان‌های مرتبط با محیط شهری و همچنین اماکن گردشگری، رنگ آمیزی، زیباسازی و بهبود منظر شهری جهت تقویت روحیه و افزایش نشاط شهروندان در سطح شهر اقداماتی انجام داده است .

رنگ آمیزی تک لبه پارک‌ها، نصب المان های شهری، تیرهای روشنایی و نورپردازی مناسب در شب را از مهمترین خدمات برای بهبود نمای بصری شهری میدانیم که در این راستا فعالیت‌های خوبی در حال صورت گرفتن است که به شهروندان عزیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اجرای پروژه های زیبا سازی منظر شهری در امتداد پروژه های عمرانی می تواند باعث ایجاد روحیه و افزایش نشاط شهروندی گردد که امید است با اجرای این قبیل پروژه ها امید آفرینی شهری را جهت توسعه و افزایش ارتقای امنیت شهروندی افزایش دهد .

مجموعه شهرداری جهرم تمام تلاش وعزم جدی خود را جزم کرده تا در آینده نزدیک با برنامه ریزی بهتر و اجرایی کردن آنها شاهد تحقق اهداف مورد نظر که همانا داشتن یک شهر مورد قبول شهروندان عزیزمان باشیم.

خوشبختانه با نگاه مثبت شورای اسلامی شهر جهرم در خصوص فعالیت های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری در راستای ساختن شهری زیبا و با نشاط برای شهروندان در سال ۱۴۰۲، عملیات های فوق بدون وقفه انجام می‌پذیرد که امید داریم شهروندان همانند همیشه در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر همراه و همگام باشند.

گالری تصاویر: