Skip to content

نصب و اصلاح تابلو کوچه‌های سطح شهر توسط شهرداری جهرم و ثبت درخواست نصب، تعمیر و تعویض تابلوها توسط شهروندان

نگاشته شده در تاریخ 09/03/1402
ساعت 11:34

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم، از تعویض و تعمیر تابلوهای فرسوده سطح شهر جهرم خبر داد و گفت:

پس از بررسی‌های بعمل آمده و برآورد تابلو کوچه‌هایی که نیاز به بازسازی و یا نصب داشتند، خرید و تعمیر حدود ۳۰۰ عدد تابلو کوچه‌ها در دستور کار شهرداری جهرم قرار گرفت و طی اقدامی تابلوهای فرسوده قدیمی سطح شهر جای خود را به تابلوهای جدید داد.

شهرداری‌جهرم تعداد ۳۰۰ تابلو به ارزش تقریبی دو و نیم میلیارد ریال خریداری و بازسازی نموده که تا کنون در خیابان فرهنگیان، خیابان فضیلت، بلوار پرستار، بلوار مادر، بلوار کاج، خیابان ملاصدرا، خیابان عدالت، خیابان امیرکبیر، خیابان صدا و سیما، بلوار امام حسین(ع)، خیابان هجرت و خیابان بهار در حال نصب می‌باشد.

یکی از موضوعات مهم مورد درخواست شهروندان، تعمیر و نگهداری تابلوهای معابر سطح شهر است که به دلایل مختلفی از جمله سرقت، برخورد خودرو یا اجرای پروژه شهری، از محل خارج شده و شهروند درخواست نصب مجدد آن را دارد و یا بر اثر گذشت زمان، دچار فرسودگی شده‌ یا فاقد تابلو است. شهروندان می‌توانند از طریق سایت سازمان مدیریت حمل و نقل و لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایند.
http://t-jahrom.ir/?page_id=338

همچنین شهروندان عزیز می‌توانند درخواست خود را بصورت پیامک از طریق شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰۱۰۰ ارسال نمایند.

گالری تصاویر: