Skip to content

مهندس اسداللهی شهردار جهرم: نقش حوزه فنی و عمرانی در شهرها بسیار مهم است چرا که توانمندی مدیریت شهری در حوزه فنی و عمرانی ظهور و بروز می کند.

نگاشته شده در تاریخ 23/03/1402
ساعت 10:52

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس اسداللهی شهردار جهرم در جمع کارکنان معاونت فنی و عمرانی با بیان اینکه هر فعالیتی که در شهر برای شهروندان صورت می گیرد یک فعالیت اجتماعی محسوب می شود افزود: جهرم یک شهر خاص با ویژگی های منحصر به فرد و شهروندانی آگاه است که باید خدماتی شایسته به آنها ارائه نماییم.

پیش بینی پروژه های عمرانی براساس نیاز زندگی شهروندی شکل می گیرد و یکی از مهمترين مسائلي که همواره پيش روي شهرداري ها بوده، پرداختن به امور عمراني است.

اجرای پروژه های عمرانی در عرصه های مختلف، بایستی در راستای ارتقاء سطح خدمت رسانی با کیفیت مطلوب به شهروندان باشد و توقع ما از معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارائه خدمات و بکارگیری باکیفیت ترین مصالح و تاسیسات در پروژه های سطح شهر می باشد.

برنامه ریزی و اهداف در پروژه‌های عمرانی شهرداری باید همسو با نیاز شهروندان به منظور تامین رفاه و آسایش آن ها و بهبود کیفیت زندگی شهری و همچنین باعث ایجاد رضایتمندی و بازخوردی مناسب از عملکرد شهرداری باشد.

اگر ما در مجموعه شهرداری جهرم با مردم همگام شویم و برای ارتقا سطح کیفی زندگی آنان تلاش کنیم مطمئنا میزان رضایت، آگاهی و مشارکت شهروندان در فعالیتهای عمرانی شهرداری در سطح بالایی قرار خواهد گرفت.

گالری تصاویر: