Skip to content

برگزاری پیاده روی «منتظران ظهور»

نگاشته شده در تاریخ 01/12/1402
ساعت 07:44
در دسته (های) اخبار

پیاده روی «منتظران ظهور» نیمه شعبان در جهرم برگزار می شود

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم در جلسه هماهنگی پیاده روی «منتظران نور» اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عچ)، مراسم پیاده‌روی «منتظران نور» در جهرم برگزار می‌شود.

🔹وی با بیان اینکه برگزاری پیاده روی «منتظران نور» در سالروز میلاد صاحب الزمان (عج) یک سنت ۴۹ سال است که در جهرم برگزار می‌شود، افزود: همایش پیاده روی «منتظران نور» در شهرستان جهرم ساعت ۱۵:۳۰ یکشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار می شود که از عموم شهروندان برای شرکت در این برنامه دعوت می شود.

🔹شعبانی به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: محل تجمع برای شرکت در این برنامه ابتدای مسیر منتهی به تپه «نورالشهدا» بوده که شرکت کنندگان در این مراسم در این برنامه پیاده روی به طرف قبور پنج شهید گمنام حرکت می کنند.

🔹فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان داشت: برپایی موکب های پذیرایی و اجرای برنامه های متنوع و شاد در مسیر حرکت و جشن باشکوه میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در جوار قبور شهدای گمنام و همچنین برنامه نور افشانی از عناوین این برنامه پیاده روی است.
━━
🔻اخبار خدماتی، اجرایی، فرهنگی درحوزه (روابط عمومی ) شهرداری جهرم را در صفحات و پیام‌رسان‌های زیر دنبال کنید.
سایت 👇
www.jahrom.ir
ایتا👇
https://eitaa.com/shahrdarijahrom
سروش 👇
splus.ir/shahrdarijahrom
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality