Skip to content

پیام شهردار در محکومیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها

نگاشته شده در تاریخ 10/01/1403
ساعت 12:36
در دسته (های) اخبار

پیام شهردار و کارکنان مجموعه شهرداری جهرم در محکومیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها در غزه

🔹«اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَوَاتُک عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنا وَ قِلَّهَ عَدَدِنا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنا وَ تَظَاهُرَ الزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَعِنّا عَلی ذَلِک بِفَتْحٍ منک تُعَجِّلُهُ» (فرازی از دعای شریف افتتاح)

🔹طی روزهای اخیر، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، در ادامه جنایت‌های‌شان، بار دیگر بیمارستان شفای غزه را محاصره کرده و با نقض آشکار قوانین بین المللی و اخلال در روند خدمت‌رسانی، بخشی از بیمارستان را بمباران و تخریب نموده‌اند. علاوه بر این، در ساعات گذشته، برخی منابع خبری از ارتکاب فاجعه تازه‌ای از سوی اهریمنان اسرائیلی و هتک حرمت تعدادی از زنان محبوس در بیمارستان شفا و به شهادت رساندن آن‌ها خبر دادند.

🔹این فجایع در حالی رخ می‌دهد که پس از گذشت ۱۷۰ روز از آغاز جنگ اخیر، هیچ یک از مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین المللی، مانع جنایات صهیونیست‌ها نشده‌اند و در عین حال، مردم فلسطین، هم‌چنان استوار مقاومت می‌کنند.

🔹شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری جهرم ، ضمن عرض تسلیت به برادران و خواهران مجاهد فلسطینی، اعلام می‌کند غزه آزمونی است که پایبندی ملت‌ها و دولت‌های مختلف به اصول انسانی را مورد سنجش قرار می‌دهد. بر این اساس، ما بار دیگر، همصدا با تمام هموطنان‌مان، جنایات ضدانسانی و هولناک صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنیم و اقدام فوری و قاطع جامعه جهانی برای توقف این جنایت‌ها و پایان دادن به قتل عام فلسطینیان را خواستاریم.

🔹هم‌چنین در روزهای پرفضیلت ماه مبارک رمضان، از «دارالمومنین جهرم »، همه مسلمانان را به تقویت وحدت و یکپارچگی و برداشتن گام‌های عملی برای آزادی قدس شریف فرا می‌خوانیم و جهان اسلام را به انجام وظایفش در قبال مسئله فلسطین دعوت می کنیم .