Skip to content

پیام تبریك شهردار/ روز شوراها

نگاشته شده در تاریخ 09/02/1403
ساعت 10:29
در دسته (های) اخبار

💠 پیام تبریك شهردار جهرم به مناسبت فرا رسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها مهندس داود اوسط جهرمی شهردار جهرم با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ
شوراها از مظاهر مشاركت مردمى و براى تسهیل امور مردم است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت آنان در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های شهری و روستایی است.

بی شک می توان شوراها را بی واسطه ترين حلقه ارتباطی مردم، با حاكميت و به عنوان نمادی از تعاون، همدلی و کوشش در جهت نائل آمدن به توسعه پایدار در جنبه های مختلف شهری قلمداد کرد. نهادی که مشورت را يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری می داند و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی كه در آن زندگی می كنند، دوچندان کرد.

اين روز با شکوه را به عموم مردم دارالمومنین جهرم، همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و به‌ویژه به رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهرم که با وظيفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می نمايم. امید که با همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد.
__
🔻اخبار خدماتی، اجرایی، فرهنگی درحوزه (روابط عمومی ) شهرداری جهرم را در صفحات و پیام‌رسان‌های زیر دنبال کنید.
سایت 👇
www.jahrom.ir
ایتا👇
https://eitaa.com/shahrdarijahrom
سروش 👇
splus.ir/shahrdarijahrom
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality