Skip to content

همکاری سه جانبه شورای اسلامی شهر، مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش

نگاشته شده در تاریخ 16/02/1403
ساعت 08:00
در دسته (های) اخبار

برای خدمت برای_شهر

روز_معلم

💠 شهردار جهرم در دیدار با معاون مدیر کل و ریاست آموزش و پرورش شهرستان جهرم؛ همکاری سه جانبه شورای اسلامی شهر، مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش می تواند منشأ تحولات بزرگ در توسعه فرهنگ شهروندی شود.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس داود اوسط جهرمی شهردار جهرم در دیدار با ریاست و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان جهرم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: آموزش و پرورش رکن اساسی هر جامعه است و تربیت نسل امروز متفاوت تر از نسل های گذشته است و این مساله اهمیت و نقش فرهنگیان را بیش از گذشته آشکار می کند.

🔹هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی است مغتنم تا از فداکاری ها و تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت جامعه تجلیل نماییم.

🔹مهندس اوسط جهرمی بر همکاری میان مجموعه شهرداری جهرم و آموزش پرورش تاکید کردند و لازمه گسترش و توسعه فرهنگ و حقوق شهروندی را در گرو حمایت مجموعه آموزش و پرورش دانستند.

🔹مهندس اوسط جهرمی آموزش و انتقال الگوی صحیح شهروندی را پیش دبستانی و دبستان دانسته و تاکید کردند آموزش در مقطع ابتدایی می تواند سبب نهادینه شدن فرهنگ و تکالیف شهروندی در بزرگسالی می شود.

🔹در پایان شهردار جهرم خاطر نشان کرد؛ شهرداری جهرم و آموزش و پرورش می توانند در ابعاد فرهنگی و اجتماعی همکاری های گسترده و سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشند و شهرداری جهرم از انجام برنامه های مشترک با آموزش و پرورش شهرستان جهرم استقبال می کند.


🔻اخبار خدماتی، اجرایی، فرهنگی درحوزه (روابط عمومی ) شهرداری جهرم را در صفحات و پیام‌رسان‌های زیر دنبال کنید.
سایت 👇
www.jahrom.ir
ایتا👇
https://eitaa.com/shahrdarijahrom
سروش 👇
splus.ir/shahrdarijahrom
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality