Skip to content

بهینه‌سازی در سیستم اموراداری و کارگزینی شهرداری جهرم

نگاشته شده در تاریخ 25/10/1401
ساعت 09:27

بهینه‌سازی در سیستم اموراداری و کارگزینی شهرداری جهرم

🔹به گزارش‌ روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس‌بهمنی سرپرست شهرداری جهرم از پیاده‌سازی و بهینه سازی سیستم کارگزینی، بایگانی پرسنلی و حضور غیاب شهرداری جهرم خبر داد و گفت:

🔸با توجه به نیاز شهرداری جهرم در زمینه های بایگانی الکترونیکی اسناد و مدارک کارکنان و حضور و غیاب پرسنل شهرداری جهرم اقدام به بهینه سازی و الکترونیکی کردن بایگانی کارگزینی نمود.

🔹كارگزيني با نظارت و رسيدگي بر طيف وسيعي از وظایف ، عهده دار مسائل با اهميتي چون تهيه شرح وظايف مشاغل مختلف، نظم بخشيدن به پرونده هاي پرسنل ، صدور احكام استخدامي ،اعمال و اجرا آئين نامه و مقررات استخدامي، افزايش سنواتي، ارتقاء شغلی، مرخصي و…. مي‌‌باشد.

🔸با توجه به پیگیری‌های مستمر اداره منابع انسانی شهرداری جهرم در خصوص ایجاد زیرساخت‌ الکترونیکی‌، نظم بخشیدن به حضور و غیاب، ماموریت‌های اداری، مرخصی‌های پرسنل و همچنین اصلاح احکام پرسنلی، این واحد خرید سخت افزار و نرم‌افزار تخصصی را در دستور کار خود قرار داد.

🔹هم اکنون واحد امور اداری و کارگزینی شهرداری جهرم، روند بایگانی پرسنل، سیستم حضور‌ و غیاب، اصلاح احکام کارگزینی، را به صورت کامل سیستمی به انجام می‌رساند.