Skip to content

پیام سرپرست شهرداری جهرم به مناسبت روز درختکاری

نگاشته شده در تاریخ 15/12/1401
ساعت 11:53

پیام سرپرست شهرداری جهرم به مناسبت روز درختکاری

به گزارش‌روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم، طی پیامی به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، درخت را بارزترین نشانه مهر خداوندی و امید بیشتر به زندگی دانست.
در ادامه متن این پیام آمده‌است:
طبیعت در‌ همه اشکال خود و در همه نقاط این کره زیبای خاکی، همواره همچون مادری مهربان آغوش به سوی همه موجودات و مخلوقات گشوده و یافتن فرصتی برای حضور دوباره در این عرصه‌های بکر و به دور از آسیب‌های ناشی دست تخریبگر بشر، خود مهر تاییدی بر مدعی است.

امروز وظیفه همگان به بیان رهبر معظم انقلاب (مدظله) که فرمودند روز درختکاری برای کشور یک روز با برکتی‌ست برای اینکه گیاه و درخت، مایه برکت زندگی بشر است؛ علاوه بر غرس نهال و کمک به حفظ منابع طبیعی، تعریف و توسعه پیوست‌های فرهنگی در این باره است، چرا که درخت نه صرفا متعلق به ما بلکه حق همه نسل‌های آینده است.

ضمن گرامیداشت روز درختکاری و تبریک فراوان‌ به فعالان این عرصه مخصوصا کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم همچنین کارکنان اداره منابع طبیعی از عموم شهروندان دعوت می‌شود با کاشت یک نهال هدیه‌ای ماندگار از خود، برای فرزندان و آینده شهر به یادگار گذارند.