Skip to content

همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری جهرم در سالی که گذشت

نگاشته شده در تاریخ 29/12/1401
ساعت 13:41

همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری جهرم در سالی که گذشت

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم، شورای اسلامی شهر جهرم با شهرداری جهرم را در سال ۱۴۰۱ همراه و هماهنگ دانست و افزود:

در سالی که پایان آن را سپری می‌کنیم برای مجموعه شهرداری جهرم و شورای اسلامی شهر جهرم سالی با شرایط خاص و فراز و نشیب‌های بسیاری بود. سالی که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، هدف خود را صرفا خدمتگزاری به شهروندان عزیز جهرمی مشخص‌کرده بودند.

اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ارتباط کامل با ادارات دولتی و توسعه و پویایی و حرکت منسجم رو به رشد مدیریت شهری، در نتیجه‌ی انسجام و همراهی و همدلی شورای اسلامی شهر جهرم و شهرداری جهرم بدست آمده است.

مدیریت شهری با مدیریت دیگر دستگاه ها متفاوت است، شهرداری علاوه بر اقدامات اداری و روزمره شهروندان، خواستگاه‌های عمومی همشهریان را نیز دنبال نموده و می‌بایستگی پاسخگوی مطالبات آن‌ها باشد و چون با محوریت و سیاست گذاری برخواسته از شورای شهر که نمایندگان مردم هستند فعالیت می‌نماید لذا توقعات مردم نیز نسبت به مدیریت شهری ارتقاء پیدا می کند.

مردم به دلیل سهیم بودن در این انتخاب مطالباتشان نیز افزایش می یابد، بنابراین باید تلاش کنیم تا پاسخگوی مطالبات بحق مردم و تقسیم عادلانه خدمات باشیم؛ که در این راستا شهرداری با شورای اسلامی شهر، برای احقاق حقوق شهروندان تمام تلاش خود را به منصه ظهور رسانده است هر چند مطابق منزلت و شاَن همشهریان محترم نتوانستیم خدمت شایسته ای را ارائه نماییم.

انشاالله با همدلی و همراهی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این امر محقق خواهد شد، فلذا ضمن تقدیر از پرسنل عزیز شهرداری جهرم و اعضای بزرگوار شورای اسلامی که همواره ،همراه و همگام با اینجانب در پیشبرد اهداف شهر از تمام ظرفیت خود استفاده نموده و باعث پویایی شده و حرکت رو به جلوی شهرداری را رقم زدند ، آرزوی بهترینها را برای عموم مردم قدرشناس جهرم از خدای منان خواهان و خواستارم.