Skip to content

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر جهرم : یکی از راه های تامین ایمنی معابر درون شهری و ارتقا فرهنگ رانندگی، اصلاح شکل هندسی معابر و تقاطع ها می باشد

نگاشته شده در تاریخ 10/01/1402
ساعت 09:52

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر جهرم : یکی از راه های تامین ایمنی معابر درون شهری و ارتقا فرهنگ رانندگی، اصلاح شکل هندسی معابر و تقاطع ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس مجتبی رحمانیان، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر جهرم، از آغاز اصلاح هندسی میدان فرهنگ شهر خبر داد و گفت:

یکی از راه های تامین ایمنی معابر درون شهری و ارتقا فرهنگ رانندگی، اصلاح شکل هندسی معابر و تقاطع ها می باشد.

در همین راستا به پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر جهرم و تصویب کمیته ترافیک شهرستان اصلاح هندسی چند نقطه از تقاطع ها در حال انجام است.

در سومین نقطه از طرح مذکور، اصلاح هندسی میدان فضل بن موسی (ورودی فرهنگ شهر) در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری جهرم قرار گرفته که شایسته است از مجموعه محترم شهرداری جهرم و در راس آن سرپرست محترم تقدیر و تشکر به عمل آید.

از مهم ترین مزایای اصلاح هندسی میدان ورودی فرهنگ شهر می توان به استانداردسازی مسیرهای ورودی و خروجی میدان، برطرف شدن سردرگمی رانندگان، ایمن سازی محل تلاقی خیابان های امام رضا(ع) و ایران فردا، ایمن سازی ابتدای خیابان بهار و تسهیل مسیر خروجی به سمت خیابان جدیدالاحداث(درمانگاه) اشاره کرد.

لازم به ذکر است بر اساس درخواست های مردمی و بررسی های تخصصی حوزه ایمنی ترافیک در مرحله اول طرح اصلاح هفت نقطه ارائه و مصوب گردید که به ترتیب اولویت های تعیین شده سه راه مادر و چهارراه سپاه انجام و اصلاح هندسی چهارراه امام حسین(ع)، میدان امام حسن(ع)، میدان ولایت و ابتدای خیابان قدس (به سمت شهرک ایثارگران) در ادامه صورت می پذیرد.

گالری تصاویر: