Skip to content

حضور هزاران شهروند در جشن‌های میلاد امام حسن (ع) در جهرم

نگاشته شده در تاریخ 18/01/1402
ساعت 09:34

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری جهرم، همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه از ساعت ۲۰ در مکان‌های پارک کوهسار، پارک لاله و آبنمای ضلع غربی شهرداری، توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم با همکاری هیئت‌های مذهبی جهرم برگزار گردید که پذیرای هزاران شهروند بود.

مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم با اشاره به نیاز نشاط اجتماعی بین شهروندان برای ساختن یک شهر زنده گفت: بهترین فرصت برای ایجاد نشاط اجتماعی و اسلامی در جامعه اعیادی است که در طول سال در تقویم ما وجود دارد که می‌توان با برگزاری جشن‌، شور و نشاط را به جامعه تزریق نمود که البته ضرورتا رویکرد فرهنگی و سبقه اسلامی این نشاط نباید فراموش شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های شهرداری در سال جدید، برای تحقق نشاط اجتماعی افزود: برنامه ریزی برای تحقق نشاط اجتماعی از اصلی ترین نیازهای زندگی شهری است. زیرا که شهروندان کمتر فرصت پیدا می کنند به خودشان و نیازهایشان فکر کنند. جامعه با نشاط جامعه ای است که استعدادهای افراد آن شکوفا شده و رفاه و امنیت را برای آحاد آن جامعه به ارمغان می‌آورد.

گالری تصاویر: