Skip to content

اجراي طرح شهردار مدرسه، فرصتي مناسب برای آشنايي بيشتر دانش آموزان با خدمات مديريت شهري‌ست

نگاشته شده در تاریخ 07/02/1402
ساعت 09:16

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، همایش فرهنگ‌یاران نوجوان جهرم ویژه شهرداران مدارس شهر جهرم با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم، اعضا شورای اسلامی شهر جهرم، شادباش معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، حجت الاسلام زارع گندم رئیس انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس، رییس و معاونین اداره آموزش و پرورش جهرم و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و شهرداران مدارس جهرم برگزار شد.

در این‌مراسم که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم و کوشش اعضا انجمن اسلامی شهر جهرم برگزار گردیده بود، مهندس بهمنی با اشاره به اهمیت حضور نوجوانان در عرصه اجتماعی و مدیریت شهری گفت:

اجراي طرح شهردار مدرسه فرصتي مناسب برای آشنايي بيشتر دانش آموزان با خدمات مديريت شهري و همکاری آنها در اداره شهر است.

رويکرد شهرداري جهرم در سال جدید توسعه فعاليت هاي اجتماعي ،فرهنگي و جلب مشارکت هاي مردمي است و امروز رسیدن به این هدف مهم بدون همراهي و مشارکت شهروندان امري محال است و حضور اقشار گوناگون جامعه درطرح هاي فرهنگي ،اجتماعي ،عمرانی ،خدماتی و…. باعث پیشرفت شهر خواهد شد.

اجراي طرح شهردار مدرسه از جمله طرح هاي مهمی است که در شهر جهرم در چند سال گذشته اجرایی شده است و برای شهرداری جهرم افتخاری است که میزبان این طرح است.

اجراي اين طرح علاوه بر افزايش تعامل بين بخشي مديريت شهري با يکي از مهمترين نهاد هاي تربيتي به نام آموزش و پرورش زمينه آشنايي دانش آموزان با مسئوليت ها و شرح وظايف يکي از مهمترين دستگاه هاي اجرايي را فراهم کرده است.

شهرداران مدرسه می‌توانند با افزايش حس تعهد ومسئوليت پذيري وظايف خود را به نحو شايسته انجام دهند و ساير دانش آموزان و خانواده هاي خود را نيز با خدمات شهرداري آشنا کنند.

همکاری مجموعه شهرداری جهرم با شهرداران مدارس در خصوص رفع مشکلات و معظلات محله هایی که مدرسه در آن مناطق قرار گرفته است می‌تواند نقطه قوت این طرح باشد.

شهرداری جهرم با تمامی امکاناتی که دارد ،تلاش خواهد کرد که در تمامی مدارس برنامه های آموزشی گوناگونی را برگزار کند.

گالری تصاویر: