Skip to content

پیام تبریک سرپرست شهرداری جهرم بمناسبت روز شوراها

نگاشته شده در تاریخ 09/02/1402
ساعت 09:22

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری جهرم، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم طی پیامی روز شوراها را تبریک گفت. در این پیام آمده است :
شورا نهادی مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد.

تحقق بخشیدن و به منصه ظهور رساندن مشورت در مجموعه شوراها و انتخاب معتمدین مردم برای‌ پیشبرد سریع برنامه‌ های‌ اجتماعی‌، اقتصادی‌، عمرانی‌، بهداشتی‌، فرهنگی‌، آموزشی‌ و سایر امور رفاهی‌ به عنوان ابزاری برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی عینیت یافته است.

فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و حمایت‌های مجموعه شورای اسلامی شهر جهرم از مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و پیگیری مسائل عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و خدماتی از جانب منتخبین و معتمدین مردم در شورای اسلامی شهر تقدیر به عمل آید.

ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها، امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال مهارتورم و رشدتولید نامگذاری گردیده است، با همدلی، تلاش و همت تلاشگران عرصه مدیریت شهری در ارائه خدمات شایسته به شهروندان گام موثری برداریم.

غلامحسین بهمنی
سرپرست شهرداری جهرم