Skip to content

شهرداری و شورای اسلامی شهر از هم جدا نیستند و هر دو مجموعه در یک سنگر برای خدمتگزاری به شهروندان فهیم جهرم تلاش می‌کنند.

نگاشته شده در تاریخ 10/02/1402
ساعت 08:22

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، همزمان با روز شوراها، سرپرست شهرداری‌جهرم و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری جهرم با حضور در شورای اسلامی شهر جهرم از تلاش‌های اعضای شورا قدردانی کردند.

مهندس بهمنی، سرپرست شهرداری جهرم در این دیدار از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم شورا قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به آرامش حاکم در مدیریت شهری، گفت: امیدواریم با تلاش تیم مدیریت شهری در پایان این دوره عملکرد مثبتی داشته و در مقابل مردم روسپید باشیم.

سرپرست شهرداری جهرم دلیل فعالیت‌های بدون وقفه شهرداری را همدلی، همکاری و همیاری کارکنان شهرداری و اعضا شورای اسلامی شهر جهرم خواند و افزود: مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی شهر از هم جدا نیستند و هر دو مجموعه در یک سنگر برای خدمتگزاری به شهروندان فهیم جهرم تلاش می‌کنند.

مهندس بهمنی در‌ پایان، از همراهی شورا با شهرداری و ارائه راهکارهای مناسب و نظرات اعضای شورای اسلامی شهر، در راستای ارتقا سطح کیفی شهرداری جهرم، تقدیر و تشکر نمود.

گالری تصاویر: