Skip to content

سرپرست شهرداری جهرم در پیامی فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

نگاشته شده در تاریخ 11/02/1402
ساعت 10:51

به گزارش روابط‌عمومی‌شهرداری جهرم، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم، ضمن آرزوی سلامتی و عزت روز افزون برای کارگران از ارائه تسهیلات ده درصد بانک سپه امام حسین (ع) به کارگران شاغل در شهرداری ( خدماتی، فضای سبز و نگهبانی) تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت:

با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با بانک سپه شعبه امام حسین(ع) ( انصار قدیم)، ماهیانه ۵ نفر از کارگران فضای سبز، خدماتی و نگهبانی که حقوق آن‌ها توسط شرکت از طریق بانک سپه، پرداخت می‌گردد، تا سقف ۲۵۰میلیون ریال ۳۶ ماهه با بهره کم، با معرفی نامه شهرداری جهرم به آن‌ها تسهیلات داده می‌شود.

همچنین سرپرست شهرداری جهرم طی پیامی این روز را به جامعه‌ی کارگری شهر جهرم به ویژه کارگران زحمتکش شهرداری جهرم تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر است، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مومن و صبور شهر جهرم، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه ایی به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی، نشأت گرفته از رشد، پویایی، فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه ایی که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران عزیز و زحمتکش و خانواده‌های محترم‌شان خصوصا همکاران ارجمندم در شهرداری جهرم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای یکایک آنان عزت روزافزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

غلامحسین بهمنی
سرپرست شهرداری جهرم

گالری تصاویر: