Skip to content

نشست صمیمی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با شورای شهرها و روستاهای شهرستان جهرم

نگاشته شده در تاریخ 21/02/1402
ساعت 09:02

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، به مناسب هفته شوراهای شهر و روستا، نشست صمیمی با حضور دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم، اعضای شورای اسلامی شهر جهرم و همچنین شورای شهرها و روستاهای شهرستان جهرم به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی :
مردم از مدیریت شهری انتظار پیشرفت شهرها را دارند که با تعریف منابع جهت ارائه خدمت، این امر محقق خواهد شد. شهرداریهای شهرستان جهرم بایستی به دنبال منابع جدید و درآمد پایدار برای شهرداری خود باشند.
۲۵ هزار میلیارد تومان قیر رایگان به صورت طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی مصوب گردیده است که پس از بررسی در کمیسیون عمران مجلس و ابلاغ به دولت ۱۷ درصد از آن در اختیار سازمان شهرداریها و دهیاریها قرار خواهد گرفت.

دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور :
جهرم از لحاظ سیما و منظر، شهری مطلوب می‌باشد و در سالیان اخیر در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، صنعتی، درمانی، با پیشرفت چشمگیری روبرو بوده است.
بکارگیری نیروهای متخصص بایستی در شهرداری‌ها صورت پذیرد تا شاهد تحولی نو در سیستم مدیریت شهری باشیم.

دکتر سامانی سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم :
شهر جهرم به عنوان یکی از شهرهای شاخص استان پهناور فارس شناخته می‌شود که در سال‌ گذشته با تحقق بودجه ۱۳۳ درصدی شهرداری جهرم با وجود مشکلات زیادی که شهرداری‌های کل کشور داشته‌اند یکی از دستاوردهای مهم شورای اسلامی و شهرداری جهرم بوده است.
بازنگری طرح جامع شهری، بازگشایی معابر حساس شهر و تاسیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری جهرم در خصوص رفع مشکلات ترافیک معابر، پروژه های مختلف عمرانی در حوزه‌های شهرسازی، سیما و منظر، حمل و نقل و خدمات ایمنی، میتوان از فعالیت‌های مهم دیگر شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم در سال ۱۴۰۱ نام برد.

مهندس بهمنی سرپرست شهرداری جهرم :
شهرداریها در حوزه خدمات شهرداری، از بدو تولد تا پایان زندگی با روح و جسم شهروندان گره می‌خورند.
امور عمرانی، ترافیک، عبور و مرور، حمل و نقل، فضای شهری، ورزش و سرزندگی، خدمات شهری، خدمات ایمنی و خیلی از مسائلی روزانه دیگر، فعالیت‌هایی است که بر عهده پرسنل خدوم شهرداری است که بدون هیچ چشم داشتی برای رفاه حال شهروندان انجام می‌دهند.
امکانات اندک شهرداری در حوزه ترابری پاسخگوی نیاز شهروندان فهیم جهرم نمی‌باشد و مشکلات اقتصادی و هزینه‌های زیاد، اجازه تجهیز و تکمیل ناوگان ترابری و حمل و نقل عمومی را به شهرداری نمی‌دهند، لذا درخواست حمایت سازمان شهرداریها و دهیاری‌ها از مجموعه شهرداری جهرم را داریم.

گالری تصاویر: