Skip to content

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم

نگاشته شده در تاریخ 21/03/1402
ساعت 10:35

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس اسداللهی شهردار جهرم به همراه اعضای شورای اسلامی شهر جهرم و برخی از کارکنان شهرداری با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم در این دیدار ضمن خوشامد به مهندس اسداللهی شهردار جدید جهرم و آرزوی موفقیت ایشان از تلاش‌های مهندس بهمنی تقدیر نمودند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اهمیت مقوله‌ی امیدواری بین شهروندان افزود:
باید کاری کنیم که مردم امیدوار باشند. امیدواری مردم باعث پویایی شهر و خانواده ها خواهد شد. نیازها و درخواست‌های شهروندان را شناسایی کنید و سریعا آن‌ها را برطرف نمایید تا اعتماد مردم جلب شود.

مهندس اسداللهی شهردار جهرم در این دیدار، با اشاره به اهمیت نظرات شهروندان در بهبود عملکرد مدیریت شهری گفت: ارائه گزارش فعالیت به شهروندان از وظایف مهمی‌ست که باید در راستای رضایتمندی مردم عزیز انجام‌ گردد. ارتباط شهرداری با شهروندان و بالعکس، باعث اطلاع همشهریان از مشکلات و موانعی است که در شهرداری وجود دارد و مردم خود را جدای از این سازمان نمی‌دانند.

در مجموعه شورا و شهرداری همدلی و همبستگی یکی از ارکان‌های مهم می‌باشد که شهر جهرم از این حیث مثال زدنی‌ست.

ما فارغ از هر مسائلی، بایستی نیازهای واقعی و فعالیت‌های شهرداری را اولویت بندی کنیم و در راستای توسعه شهری برنامه خود را با چشم اندازهای درست تبیین نماییم.

بنا داریم که با حضور در مساجد و با استفاده از تجربیات معتمدین محلات و ائمه جماعات، مشکلات و نظرات مردم را از نزدیک شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم.

یکی از مهمترین بسترهایی که زمینه ایجاد پایداري اجتماعی و فرهنگی در شهر را فراهم می‌کند، وجود فضاهاي عمومی شهري برای خانواده‌هاست. با توجه به رصدهای چند روزه ما، شهروندان جهرم به محیط های امن جهت تفریحات خانوادگی نیاز دارند که نبود آن باعث نارضایتی شده است.

گالری تصاویر: