Skip to content

بمناسبت هفته قوه قضاییه، دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با رئیس دادگاه و دادستان شهرستان جهرم

نگاشته شده در تاریخ 04/04/1402
ساعت 09:42

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس اسداللهی شهردار جهرم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم و برخی از مسئولین شهرداری جهرم به مناسبت هفته قوه قضاییه، با حضور در دفتر رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جهرم دیدار و گفتگو کردند.

شهردار جهرم در این دیدار ضمن تبریک هفته ی قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، بر همدلی و وحدت، تعامل و همکاری هر چه بهتر میان شهرداری و دادگستری تاکید نمودند.

مهندس اسداللهی افزود: : مجموعه شهرداری و شورا در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد .

وی تصریح کرد : دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود .

در ادامه شهردار جهرم نقش دادگستری را در ایجاد امنیت پایدار نقشی اساسی دانسته و افزود: امنیتی که به حمدلله در شهرستان شاهد وجود آن هستیم مرهون زحمات دادستان، رئیس دادگستری و کارکنان خدوم دستگاه قضایی می باشد.

در پایان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با آرزوی توفیق بیش از پیش برای کارکنان دستگاه قضایی آمادگی خود را برای همکاری با این دستگاه اعلام داشتند.

گالری تصاویر: