Skip to content

دیدار مسئولین اداره برق شهرستان جهرم با شهردار جهرم

نگاشته شده در تاریخ 05/04/1402
ساعت 09:47

به‌گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس اسداللهی شهردار جهرم، معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری جهرم با ریاست و معاونت‌های مختلف اداره برق شهرستان جهرم در محل شهرداری جهرم دیدار کردند.

مهندس اسداللهی شهردار جهرم، با بیان اینکه روشنایی تاثیر زیادی در امنیت و کاهش تصادفات دارد اظهار داشت ارتقای سطح روشنایی معابر و بلوار های اصلی یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است که امید داریم به زودی مرتفع گردد.

همکاری شهرداری جهرم با اداره برق شهرستان در خصوص روشنایی معابر شهری می‌تواند در تسریع این پروژه کمک شایانی باشد که ما قول مساعدت و همکاری متقابل را خواهیم داد.

زندگی شبانه و تردد در طول شب باعث گذران بخشی از اوقات شهروندان در معابر شهری می شود که جهت حفظ کیفیت امور در چنین ساعاتی نیاز به تامین روشنایی و اهمیت به استانداردهای آن در طول شبکه شهری می باشد.

امروزه نورپردازی، تعریف کننده هویت و سیمای شبانه شهر است و طراحی روشنایی شهری نه تنها موضوعی صرفا تزئینی نیست، بلکه روشی در جهت تامین امنیت و آرامش بیشتر محیط، روشنایی مناسب معابر وخیابان‌ها، ارتقای امنیت، کاهش حوادث و سوانح عمومی در معابر ، تسهیل وتسریع در تردد وسایل نقلیه، امکان ادامه فعالیت های تجاری در شب که باعث افزایش چشم گیر بهره وری خواهد بود ، تبدیل معابر به محیطی زیبا و فرح بخش در شب حین حفظ زیبایی آنها در روز و در نهایت رضایتمندی شهروندان می‌شود.

گالری تصاویر: