Skip to content

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم : زمین های پیشنهادی برای احداث زمین چمن مصنوعی به اداره ورزش و جوانان داده شده است

نگاشته شده در تاریخ 14/04/1402
ساعت 10:13

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم دکتر سامانی سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به ارائه زمین‌های پیشنهادی در خصوص احداث زمین چمن مصنوعی به اداره ورزش و جوانان گفت:

هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نقشه زمین های پیشنهادی برای احداث زمین چمن مصنوعی به اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم داده شده است.

روز گذشته جلسه هم اندیشی شورای اسلامی شهر جهرم با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی که به بررسی سرانه ورزشی شهر، مسائل و کمبود های ورزشی موجود در شهر جهرم پرداخته شد، از روند پیگیری احداث زمین های چمن مصنوعی سوالاتی پرسیده شد که رئیس محترم اداره ورزش و جوانان به آن پاسخ دادند.

شورای اسلامی شهر در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه، ده نقطه شهر را که شرایط استاندارد برای احداث زمین چمن مصنوعی را دارد، در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار داده است.

یکی از مهم ترین دغدغه ها و محدودیت های احداث زمین چمن مصنوعی، مساله واگذاری زمین های پیشنهادی به اداره ورزش و جوانان بود که مقرر گردید ریاست محترم اداره ورزش و جوانان آن را پیگیری نمایند.

امید است با همکاری اداره ورزش جوانان و حمایت های نماینده محترم موانع موجود در جهت احداث زمین های چمن مصنوعی مرتفع و شاهد انجام این پروژه های ورزشی در سطح شهر باشیم.

گالری تصاویر: