Skip to content

شهردار جهرم: حوزه خدمات شهری به نوعی خط مقدم مدیریت شهری محسوب می شود.

نگاشته شده در تاریخ 20/04/1402
ساعت 10:27

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس اسداللهی شهردار جهرم در دیدار خود با پرسنل معاونت خدمات شهری شهرداری با اشاره به نقش این حوزه در رضایت شهروندان از مدیریت شهری گفت:

یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت آنان است از این رو پرسنل خدمات شهری به دلیل حضور مستقیم و تاثیرگزار در شهر به نوعی خط مقدم مدیریت شهری محسوب می شود و باید در ارائه خدمات رسانی بیش از بیش تلاش کنند تا شرایط فیزیکی مطلوبی در شهر ایجاد شود.

فعالیت سازمان‌های مختلفی از جمله سیما، منظر و فضای سبز شهری، پسماند، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت حمل و نقل با معاونت خدمات شهری گره خورده بنابراین اگر می‌خواهیم رضایت شهروندان در حوزه خدمات شهری را جلب کنیم، سایر حوزه‌ها هم باید خدمات با کیفیتی ارائه دهند.

در تلاش هستیم بتوانیم تعداد ماشین‌آلات شهرداری جهرم را افزایش دهیم و ماشین‌ آلاتی که نیازمند نوسازی و تعمیر هستند تکمیل و رفع مشکل کنیم.

نظارت دقیق بر شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد شهرداری جهرم در حوزه خدمات شهری یکی از اقداماتی است که باید توسط معاونت خدمات شهری با دقت و به درستی انجام شود تا از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری به عمل آید.

گالری تصاویر: