Skip to content

پیام تبریک شهردار جهرم به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

نگاشته شده در تاریخ 14/04/1402
ساعت 10:30

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، مهندس اسداللهی با صدور پیامی چهاردهم تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” را به عموم مردم تبریک گفت.

متن پیام شهردار جهرم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز “شهرداری و دهیاری” با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری، فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

نقش شهرداری ها در توسعه و آبادانی شهرها بر همگان روشن بوده که به عنوان یک نهاد خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و اثرگذاری را برای پیشرفت و توسعه جوامع دنبال می‌کنند و همچنین با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به همه اقشار جامعه در پیشرفت و آبادانی شهرها در تلاش هستند.

با توجه به اینکه سلامت روانی ، اجتماعی و رضایت مندی شهروندان نیازمند تلاش و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی است از این رو مدیران شهری باید با برنامه ریزی های مستمر و دقیق ، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار کرده و فضای مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم آورند.

اینجانب ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را گرامی میدارم و از خدمات همکاران پرتلاشم در شهرداری جهرم تقدیر و تشکر به عمل می آورم و توفیق آنان را از خداوند متعال آرزومندم.

گالری تصاویر: