Skip to content

مراحل ساخت و تکمیل سالن ورزشی چند منظوره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جهرم

نگاشته شده در تاریخ 20/08/1402
ساعت 11:02
در دسته (های) اخبار

مراحل ساخت و تکمیل سالن ورزشی چند منظوره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جهرم

🔰 مهندس نامور نژاد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جهرم:

▫️به منظور ارج نهادن به جایگاه ورزش و سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه و در راستای مصوبات شورای اسلامی شهر جهرم پروژه سالن چند منظوره شهرداری جهرم در محل مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جهرم در حال احداث است.

▫️در حال حاضر اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان در دو مصوبه جهت احداث و تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده است که از سال ۱۳۹۷ عملیات احداث شروع که مدتی تعطیل بوده که مجددا از اردبیهشت سال جاری عملیات شروع شده تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم تا اواسط سال ۱۴۰۳ آماده بهره برداری شود.

▫️زیربنای سالن حدود ۲۴۰۰ متر مربع با احتساب خوابگاه که ابعاد سالن طول ۶۲ متر و عرض آن ۳۲ متر طراحی شده است، همچنین ارتفاع از کف تا سقف سالن ۱۴متر در نظر گرفته شده است که از این نظر جز سالن های بزرگ استان محسوب می شود.

▫️در سقف سالن عایق پشم شیشه درجه یک و ورق ۵۰ بکار گرفته شده که طبق استاندارد و آیین نامه های مربوطه از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده شده است و طی دو الی سه روز آینده عملیات اجرای سقف سالن به اتمام خواهد رسید.

▫️هم اکنون دیواره های سالن در حال ساخت است و طبق وعده پیمانکار طی ۳ الی ۴ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

▫️در نقشه های تهیه شده در دو طرف سالن سکوهای تماشاگران طراحی گردیده و در زیر سکوهای تماشاگران از سمت ورودی سالن رختکن ها، سرویس و دیگر فضای خدماتی مجموعه در نظر گرفته شده است.

▫️همچنین جایگاه ویژه (VIP) و اهدای جوایز نیز در قسمت بالای سکوهای تماشاگران طراحی شده و برای تاسیسات سرمایش وگرمایش سالن پس از بررسی های بعمل آمده از پکیج یا چیلر استفاده خواهد شد.

▫️مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری جهرم توجه ویژه ای به مقوله ورزش دارد و با افتتاح این پروژه، نوجوانان و جوانان امکان دسترسی بیشتری به فضای ورزشی خواهند داشت و سرانه اماکن ورزشی شهرستان نیز افزایش خواهد یافت.

🔻اخبار خدماتی، اجرایی، فرهنگی شهرداری جهرم را در صفحات و پیام‌رسان‌های زیر دنبال کنید.
سایت 👇
www.jahrom.ir
ایتا👇
https://eitaa.com/shahrdarijahrom
سروش 👇
splus.ir/shahrdarijahrom
تلگرام 👇
https://t.me/shahrdarijahrom
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality
واتس اپ👇
https://chat.whatsapp.com/Dpab3KDQ9Tb63wzjCQBoUN