Skip to content

آغاز عملیات اجرایی خط کشی در تقاطع های سطح شهر

نگاشته شده در تاریخ 28/08/1402
ساعت 08:02
در دسته (های) اخبار

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری جهرم از آغاز خط کشی های عرضی تقاطع های دارای چراغ راهنمایی در سطح شهر جهرم خبر داد.

▫️مهندس مهدی سروش افزود: قرارداد جدید خط کشی های معابر با مبلغ بالغ بر یک میلیارد تومان منعقد و پیمانکار منتخب عملیات اجرایی را آغاز نموده است.

▫️وی از شهروندان خواستند با توجه به اینکه خط کشی در ساعات پایانی شب انجام میشود، ضمن رعایت مقررات، با کاهش سرعت و توجه به علائم مجریان طرح را یاری نمایند.

🔰 مهندس مجتبی رحمانیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر جهرم:

▫️خط کشی ها با حمایت و مصوبه شورای اسلامی شهر در حال انجام است و جای تشکر از مجموعه شهرداری دارد.

▫️علائم افقی به ویژه در تقاطع ها کمک شایانی به ترویج فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث میکند. این خط کشی ها که طبق جدیدترین آیین نامه اجرا و نگهداری خط کشی های معابر شهری شهرداری تهران و با کیفیت مناسب در حال اجرا می باشد، محدوده توقف وسایل نقلیه و گذرگاه عابر پیاده را تفکیک می نماید و باعث افزایش ایمنی تردد عابرین پیاده و هم چنین کاهش تصادفات میگردد.

🔰 سرهنگ حق پرست رئیس پلیس راهور شهرستان جهرم نیز با بیان اینکه تقاطع های سطح شهر با توجه به تاکیدات و مصوبات کمیته ترافیک شهرستان در حال خط کشی میباشند افزودند: در حال حاضر مأموران پلیس راهور در حال آموزش به رانندگان و اجرای مقررات در تقاطعات بوده و در آینده نزدیک با توجه به قابلیت فنی لحاظ شده در دوربین تقاطع ها، تخلفات توقف و تردد غیرمجاز به صورت هوشمند شناسایی و اعمال قانون می گردد.

▫️لذا شهروندان عزیز قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه توقف پشت خط ایست در تقاطع ها را بیش از پیش رعایت نمایند.

🔰اخبار خدماتی، اجرایی، فرهنگی درحوزه (روابط عمومی ) شهرداری جهرم را در صفحات و پیام‌رسان‌های زیر دنبال کنید.
سایت 👇
www.jahrom.ir
ایتا👇
https://eitaa.com/shahrdarijahrom
سروش 👇
splus.ir/shahrdarijahrom
تلگرام 👇
https://t.me/shahrdarijahrom
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality
واتس اپ👇
https://chat.whatsapp.com/Dpab3KDQ9Tb63wzjCQBoUN