Skip to content

آیین کاشت نهال در پارک مهرزاد

نگاشته شده در تاریخ 22/12/1402
ساعت 11:00
در دسته (های) اخبار

آیین کاشت نهال به‌مناسبت روز درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی در پارک مهرزاد (مجاورت غار سنک اشکن)

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم، آیین کاشت نهال به‌مناسبت روز درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی، با حضور مهندس اوسط جهرمی شهردار جهرم، اعضای شورای اسلامی شهر جهرم، مهندس بامداد معاون فرماندار ویژه شهرستان، مهندس یدالهی رئیس آبفا شهرستان جهرم، مهندس شهسواری رئیس منابع طبیعی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، در پارک مهرزاد برگزار شد.

▫️شهردار جهرم در این مراسم به اهمیت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی که از ۱۵ الی ۲۲ اسفندماه در تقویم نام گذاری شده است اشاره کردند و اظهار داشتند: مجموعه فضای سبز شهری با تلاش بیشتر و راه اندازی پویش سراسری با همکاری مردم در سطح شهر و با توجه به نیاز مبرم به درختکاری و ایجاد فضای سبز در نقاط مختلف شهر، به توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری کمک کنند.

▫️مهندس اوسط جهرمی بیان داشت: از جمله مواردی که در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم مطرح می باشد بومی سازی درختان در سطح شهر جهرم است که این مهم با تلاش مهندس مبشر مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز و همکاران ایشان در سازمان، در حال انجام است که به مرور و با گذشت زمان درختان بومی جایگزین خواهند شد.

▫️شهردار جهرم تصریح کرد: با ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و درختکاری در بین مردم می توان حس مسئولیت پذیری و حفظ و حراست از طبیعت و فضای سبز شهری توسط مردم را افزایش دهیم.

▫️در پایان از تلاش های کارکنان بخش فضای سبز تقدیر و تجلیل به عمل آمد و مسئولین شهرستان در پارک مهرزاد اقدام به کاشت نهال کردند.