Skip to content

دیدار فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس راهنمایی راننگی با شهردار جدید جهرم

نگاشته شده در تاریخ 27/12/1402
ساعت 11:30
در دسته (های) اخبار

به گزارش روابط عمومی شهرداری جهرم ، جناب سرهنگ محمدپور، فرماندهی انتظامی و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی جناب سرهنگ حق پرستی وتعدادی از کارکنان منطقه انتظامی به مناسبت ۲۵ اسفند ماه ، روز شهردار و تبریک انتخاب مهندس داود اوسط جهرمی به عنوان شهردار جدید به دیدار شهردار آمده و روز شهردار را به ایشان تبریک گفتند.

جناب سرهنگ محمد پور، نامگذاری این روز به عنوان روز شهردار، اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم، برای قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در مجموعه شهرداری ها دانستند.

ایشان انتخاب هوشمندانه مهندس اوسط جهرمی را به مجموعه شورای اسلامی شهر جهرم تبریک گفته و تاکید کردند حضور جوان شایسته و بومی در رأس مجموعه شهرداری می تواند منشا خدمات بهتر به شهروندان شود.

ایشان هم چنین تعامل شورای اسلامی شهر و شهردار با نماینده محترم مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای را راهگشای بسیاری از مشکلات شهر و شهرستان دانستند.

در این جلسه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جناب سرهنگ حق پرستی، شورای ششم را شورای متخصص و کارآمد نامیده و از همکاری های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری با پلیس راهنمایی و رانندگی تشکر و قدردانی به عمل آوردند.
🔻اخبار خدماتی، اجرایی، فرهنگی درحوزه (روابط عمومی ) شهرداری جهرم را در صفحات و پیام‌رسان‌های زیر دنبال کنید.
سایت 👇
www.jahrom.ir
ایتا👇
https://eitaa.com/shahrdarijahrom
سروش 👇
splus.ir/shahrdarijahrom
اینستاگرام👇
http://www.instagram.com/jahrommunicipality